Jak čistíme

Má váš filtr pevných částic již plnou kapacitu nebo je zanesený natolik, že omezuje normální chod vašeho vozu? Bliká vám nebo svítí kontrolka DPF filtru? Hledáte rychlé, účinné a levné řešení jak filtr vyčistit s garancí 98% úspěšnosti? Jsme tu pro vás.

Náš revoluční způsob čištění vyžaduje, aby byl DPF filtr demontován z vozidla, aby byla zajištěna maximální účinnost renovace. Celý proces čištění pak probíhá v uzavřeném okruhu, kde jsou zachytávány všechny nečistoty. Proto je tento proces naprosto ekologický a přesto téměř 100% účinný. Nebudeme váš filtr řezat, vypalovat ani svařovat, tyto techniky jen zvyšují riziko poškození keramické vložky uvnitř filtru.

Naše společnost se aktuálně zabývá jen samotnou renovací DPF/SCR/CAT filtrů, přímo na provozovně NEDĚLÁME demontáže a montáže filtrů pevných částic z vozidel. Demontáž a následnou montáž již zrenovovaného filtru vám dokážeme zajistit v našem partnerském servisu.

Doba čištění

K celému procesu renovace nám stačí jeden stroj a cca 50 minut času (podle velikosti a typu filtru)

Připojení

Filtr připojíme jednou stranou k tlakové trubici.

Test

Před začátkem renovace uděláme test protitlaku, který nám určí stupeň znečištění.

Čištění

Poté probíhá samotné čištění za pomoci přírodních enzymů a vysokého tlaku vody.

Sušení

Po důkladném vyčištění, přichází na řadu sušení proudem horkého vzduchu.

Kontrola

Koncový tlakový test průchodnosti a kontrolní protokol Vašeho nově zrenovovaného filtru.

Srovnání metod

 
Cleaner Box
Vypalování Filtru
Ultrasonické Čištění
Chemické čištění
Popis
Filtr umístíme do čistícího boxu a připojíme k tlakovému potrubí přístroje. Po spuštění programu box vyhodnotí stupeň zanesení filtru, začne samotné čištění a následné sušení horkým vzduchem.
Je potřeba vyříznout samotný DPF filtr z železného obalu. DPF se vloží do pece, která při teplotě kolem 7000 stupňů spaluje uhlíkové částice. Svaří se do původního stavu.
DPF se vloží do ultrazvukové nádoby plné vody, kde se vytváří mikrobublinky o vysoké teplotě a tlak 500atm. Imploze bublinek odděluje znečištěnou vrstvu od keramiky filtru.
Společně s palivem se do nádrže auta nalije čistící chemie, které roztaví hořící zbytky uvnitř motoru a odstraní se přes výfukové potrubí.
Doba čištění
Podle stupně znečištění a velikosti filtru.
30min (os. automobily) až 120 min (TIR, BUS)
Čištění 90min
Pečení v peci 8-48 hodin (podle velikosti filtru a zanesení)
12 – 24 hodin
Zahrnuje ultrasonické čištění, sušení a pneumatické čištění
-
Proces
Celý proces čistění vykonává jediný stroj, bez nutnosti řezání, pečení a svařování.
Strojní vybavení
  • - Tester tlaku
  • - Pec
  • - Kompresor
  • - Odvětrávací kabina
  • -Ultrasonická nádrž
  • - Pec
  • - Kompresor
Široká škála chemií, ceny se liší dle výrobce (cca 500 – 5.000kč)
Výhody/Nevýhody
- Odstranění zbytků PM 10*
  • - Odstranění zbytků oleje
  • - Odstranění reziduí ceru
  • - Čistíme všechny typy a velikosti filtrů pevných částic a katalyzátorů
  • - Nepoškodíme Vám filtr
  • - Uchovává vzácné kovy DPF
  • - Filtr vyčistíme kvalitně a rychle při nízké ceně
- Odstraní většinu zbytků PM 10*

  • - Nebezpečí poškození filtru (řezání, svařování)
  • - Riziko poškození stěn filtru při vypalování ceru
  • - Riziko tepelného šoku, který může poškodit vzácné kovy ve filtru
  • Hluboké čištění filtračních kanálků

  • - Na velmi špinavých filtrech a filtrech větších rozměrů špatná účinnost
  • - Riziko poškození filtru kvůli vibracím z ultrazvuku
  • - Vysoká spotřeba vody (je třeba vodu často měnit, kvůli nečistotám usazujícím se v dolní části)
  • Snadné a levné

  • - Tato metoda je velmi neúčinná
  • - Vypálené zbytky se dále hromadí v DPF filtru a blokují průchod filtrem
  • *PM10 (particulate matter) = polétavý prach